ekau suko dongan belog den??mai LIKE ghamai2.. :D

Total Pageviews

Sunday, July 24, 2011

pengalaman yang sgt berharga.. ^_^

 
  hye,entry kli ni aku nk cite psal program yg aku join baru2 ni..serius best..!! kitrang wt program ni sbb lately banyak kes kes penderaan haiwan yg berlaku kt mlaysia.. haa,seriously sbnrnye aku bru taw..yelaa,kite x didedahkan sgt ngn benda ni kn....

  program ni blgsung kt Zoo Negara..agak best laa kt situ,mybe sbb fes time pegi kot?haha...keje aku dok jge tempat puzzle ngn scrabble..mule2 cm x best laa kan sbb kne jage game yg boring cmtu..aku pikir,ade ke budak yg sggup nk menyusun puzzle2 tu,mmg aku pun x minat lgsung nk menyusun2 benda tu smua..come on laa,waste of time maa.....~ (slang cina,sah2 tpengaruh ngn cite kl gangster!!hek hek hek :P)
 
  dalam aku nga busy mengelamun pasal umah(rindunye kt umah tyme tuu)..,tibe2 ade budak berlari2 dtg kat aku...haaa,apesal laa ngn budak ni..dah laa sorg2..ntah mne laa mak bapak die agaknye...nk cakap sesat pn x jugak..,ade ke budak yg tgh sesat hepi2 cmtu??dlm dok pikir2 tu aku nmpak mak die "akhirnye" muncul smbil lari2 anak dtg kt anak die(banyak lk pkataan "anak" kn?heheh)... kesian plk tgk mak die tu..,yelaa dapat anak hyperactive cmtu..

  then..."mama!!mama!!nk main puzzle!!~~" wohhh,budak ni...biar betul suke main puzzle.. lam nga
terkejut+kagum ngn budak kecik tu aku still layan gk budak tu..yelah,aku kan suke budak2..hehehe.. lme2 aku jd TERsuke lak melayan budak2 kecik ni,and yg xley bla tu aku pun dah TERsuke main puzzle plk..haha..anak spe laa ni,cpt na terpengaruh ngn orang..x lama lps tu..,x sangke puzzle2 yang aku jage tu(ade 6 set klo x silap) smuanye dipenuhi ngn budak2 kecik yg tersangatlah comel dok nyusun2 puzzle tu..imagine,klo korang kt tempat aku..hepi giler kot..!!hahahh..

  oke korang,aku rse smpai kt sni je kot yg mmpu aku cite..penat program+kenduri td x abes agy ni..esok nk kemas umah lagi..haiiyaaa,manyak penat woo..tp xpelah,asal niat kite ikhlas dgn ape yg kite buat insyaAllah yang diatas tu akan melindungi kite..tgk,walaupun penat+byk mslh2 yg blku tyme program tu tp aku still rase hepi and kalo ade lagi program cmni..,jgn lupe ajak aku lg..hehehehe..

ana,aku,pqa selaku pengarah program ni :)

lala cute..terlebey syg die ni :D

ketua FACI aka abg aleep :P

ana,cho,zam hee :D

animal show!

adik2 ku spnjg program :D


assalamualaikum.. :D :D :D

No comments:

Post a Comment