ekau suko dongan belog den??mai LIKE ghamai2.. :D

Total Pageviews

Tuesday, August 16, 2011

MALAYSIAN POP a.k.a M.POP

mesti korang dah agak kan ape aku nk tulis dalam entry terbaru aku ni kan??

hahahahaha...

dah terang lagi bersuluh aku nak cite pasal satu boyband yang pernah meng-gempak-kan SEMUA PEMINAT2 KPOP(macam aku) kt mesia ni satu ketika dulu..

tak lain tak bukan, aku nak cite pasal group 24:7 atau sekarang dah tuka name dah jadi MAX24:7 sbb fanpage dorg penuh ngn kritikan2 dr haters yg sangat lah tidak membina... :P

aku ni bukan sesaje nk mengutuk orang dlm bulan pose cmni..
TAPI pagi td aku jenguk kt ohBulan..
ternampak laa news pasal band ni..

wohhh??
dorang wat mv baru...????!!
apekah???!!

mv ke ni??!!
lagu apekah ini??!!
~isnin,selasa,rabu,khamis,jumaat,sabtu,ahad~
macam budak baru belajo hari je..

aku paham...
korang msti ckp..,nice ape lagu ade hari cmtu..
okok,mmg aku ngaku..
nice2..,awie rafael pun wt lagu gune hari kan..
aku pn suke lagu tu...
tp percayalah~ lagu ni mmg mmg lah x sedap didengar..
menari pun mcm nak tak nak je..
mcm tarian eksyenkamen(dlm kartun shinchan) dah aku tengok..
kalo korang tak caye..silalah ushar video ni..
AMARAN:bagi orang yang berpuasa,dinasihatkan agar berhati2..tkot termuntah nnt..
kekekeke..
enjoy ye kawan2..,jangan cakap aku x bagi amaran ok?? :P


ape2 pun...........
jum kita muhasabah diri...
kita bagi support kat dorang...
sian gak tgk dorang asyik2 kena kutuk ngn dak2 KPOP LOVERS ni...
nasihat aku kat group ni,TOLONGLAH TGK&KAJI VIDEO ARTIS KPOP..
tgk cne dorang nari..
sore pun sedap... :D
(puji tinggi melangit nampak..!!hahaha.....)

TAPI,SEMANGAT KORANG WT AKU TABIK SPRING LAH KAT KORANG..
TERBAIK!!!
selamat maju jaya MAX24:7...~~~

PS:Sori , aku dah TERjoin group anti MAX24:7..ngeh3 ;P

salam ;)

3 comments:

  1. tak yah MPOP..
    kasi nama MOP pon boley hahaha

    ReplyDelete
  2. kekekeke...mcm xcaya ja dah ada official video..oppsss.. hehe, ok diorg ada hak untuk hidop bebas ;P

    ReplyDelete