ekau suko dongan belog den??mai LIKE ghamai2.. :D

Total Pageviews

Tuesday, February 07, 2012

driving license!

hahaha..
cm x caye je ak dah ade lesen kete dgn kbolehan ak bwk kete skng ni..
hummm..
mmg x lyk kot dpt lesen.. :'(
aishh,ble pikir2 balik rase geram kt ckgu ngajor aku tuh..
ajar x ckop jam..mne la aku nk terer bwk kete..??
tapi nk uat cne kan??dah lepas ponn..
so mulai Esok , aku nk try bwk kete MANUAL stlh bertahun2 aku bwk kete auto je..
brek,minyak n clutch(btol ke aku eja nih?) pon aku dh xtau mne 1..
tension lah ble tiap2 kali balik kmpung kne dgr mak aku dok cite hal aku x reti bwk kete kt sedara mara aku..
.........siyes malu~ ~ ~
tgklaa ble aku dah terer bwk kete nnt, aku bwk mak aku g klcc...
banggolah omak den nnt..hahaha~

1 comment:

  1. wakkakakaka...aku da give up weyh...xdok sapo leh ajar aku balik.sumo sebok lako.
    nak buek cm akak aku la, da kojo, boli keto auto.blaja sndiri.hahhh bawak la ko pueh2...muahahah

    ReplyDelete